Firma JM Architekci rozpoczęła działalność w marcu 1994 roku pod nazwą EKS-PERT Studio Projektowe S.C. Właścicielami firmy są architekci: Justyna i Maciej Leżuchowscy – członkowie Izby Architektów, Izby Inżynierów i Techników Budownictwa oraz Pomorskiego Oddziału SARP. Podstawową działalnością biura jest kompleksowe przygotowanie dokumentacji od koncepcji poprzez analizy kosztów, wielobranżowe projekty budowlane i wykonawcze, kosztorysy, dokumentację powykonawczą i notarialną dla wszystkich rodzajów obiektów budowlanych.
Głównymi klientami JM Architekci są firmy, deweloperzy mieszkaniowi, urzędy gmin oraz klienci indywidualni.
Głównymi podwykonawcami JM Architekci są projektanci branżowi: inżynierowie sanitarni, elektrycy i energetycy, projektanci drogowi, projektanci sieci teletechnicznych, geologowie, geodeci, technologowie, informatycy. Głównymi dostawcami są firmy oferujące materiały zaopatrzeniowe dla biur, firmy informatyczne) a także kancelaria prawnicza. Wszystkie projekty są opracowywane komputerowo w oparciu o licencjonowane profesjonalne oprogramowanie do projektowania wspomaganego komputerowo oraz kosztorysowania i wykonywania audytów energetycznych.
Celem firmy jest projektowanie obiektów w duchu zrównoważonego rozwoju, z poszanowaniem energii i kurczących się zasobów surowców naturalnych. Pragniemy, aby budynki wznoszone według naszych projektów były trwałe, ciepłe i wpisywały się w zastany krajobraz kulturowy. Misją naszej firmy jest tworzenie ładu przestrzennego poprzez projektowanie pozytywnie odczuwalnej architektury. Wdrożony System Zarządzania Jakością przyczynia się do osiągnięcia najwyższego stopnia profesjonalizmu świadczonych usług, prowadzących do pełnego zadowolenia Klienta.
Chcemy, aby nasz znak firmowy kojarzył się naszym Klientom z zaufaniem i profesjonalizmem w projektowaniu przedsięwzięć branży architektonicznej i budowlanej, oraz rzetelną i fachową obsługą na każdym kroku naszej działalności. Jesteśmy zobowiązani do ciągłego doskonalenia sytemu zarządzania jakością.
Wypełnienie naszej misji jest wspierane poprzez: budowanie jak najlepszych relacji między najwyższym kierownictwem a pracownikami, stałe podnoszenie kompetencji pracowników w zakresie wykształcenia i umiejętności oraz zapewnienie im odpowiedniej infrastruktury i środowiska pracy, zdobywanie nowych kontrahentów, klientów indywidualnych oraz określanie najlepszych sposobów spełniania potrzeb klienta analiza ryzyka, analiza przyczyn źródłowych w działaniach korygujących, wdrażanie działań zapobiegawczych podniesienie konkurencyjności rynkowej firmy redukując koszty, zwiększając dochody i wydajność pracy ciągły nadzór nad procesami projektowania i obiegiem dokumentów w firmie regularną ocenę skuteczności i efektywności przyjętej polityki oraz założonych celów badanie poziomu zadowolenia klienta.
Dzięki sprawnie wdrażanemu w naszej firmie Systemowi Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN – EN ISO 9001:2015 możemy ciągle doskonalić nasze usługi, które będą fundamentem dla trwałych relacji z klientami.
